sábado, 16 de abril de 2011

Pulsera Plata i Cuir



Aquesta pulsera la he fer especial pel meu veí, la necessitava urgent ja que ell fa travessies amb moto i és alèrgic a la penicilina, la idea era grabar-ho a la placa del centre així en cas d'accident ho poden veure rapidament. Hem va semblar una idea molt interessant, i segons el seu estil, habiem de fer una pesa monderna pero clàssica, visible però elegant.

Pot ser tant per home com per dona, del gruix que tu vulguis i amb el color de cuir que més tàgradi, també pot haber variacions en la forma i els acabats (pulit, ratllat, mate, oxidat...)

En aquest cas, plata pulida i cuir marró fosc.


Esta pulsera la he hecho especial para mi vecino, la necesitaba urgente ya que el hace travesías en moto i és alérgico a la penicilina, la idea és grabarlo en la placa central así en caso de accidente és facil de ver.
Me pareció una idea muy interesante, i según su estlo, teníamos que hacer una pieza moderna pero clásica, visible pero elegante.

Puede ser tanto para hombre como para mujer, del grosor que tú quieras y del color del cuero que más te guste, también pueden haber variaciones de forma y acabados (pulido, rallado, mate, oxidado...).
En este caso he obtado por plata pulida y cuero marrón oscuro.

No hay comentarios:

Publicar un comentario